2011. október 24., hétfő

Essence Circus Circus! trendkiadás

Sziasztok!

Erre ébredni, hát nem találok szavakat. Lolly volt az első, aki rálelt erre, legalábbis én nála láttam először és mivel annyira, de annyira gyönyörű, muszáj volt nekem is megosztanom Veletek. Tiszta karácsonyi az egész, ezek a színek, egytől egyig imádom őket. :) 



Ezek a körömlakkok is csodásak, remélem a használata a furi csomagolás miatt nem lesz problémás. A pirosat alapból nem szeretem, de a másik 3 kombináció felkerült a listámra.

A krémes szemhéjfestékhez remekül illő csillogós tusok. Még egy 3. szín szerintem megállta volna a helyét.
 Lip Laquer + Lip topper:

 És mi az egészet megkoronázza, egy partytáskának is beillő kozmetikai táska. Nagyon cuki!
A vámpiros kollekciót is várom már, de ezt most még jobban. Szerelem. 

Ti hogy vagytok evvel? 

*UPDATE*

Külföldön decemberben jelenik meg, a promo plakát alapján a kollekcióhoz tartozik még egy parfüm, szájfény és körömmatricák is. Árak pedig Euroban:
Szemfestékek: 2.79
Púder: 2.99
Tusok: 2.29
Lip Laquer: 1.79
Lip topper: 1.99
Körömlakk duok: 2.79
Kozmetikai táska: 2.49

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése