2012. június 3., vasárnap

NOTD - Superman nails

Sziasztok Szépségek!

Még jó múltkor, amikor a Superman sminket készítettem, csináltam egy manikűrt is hozzá, de nem volt az igazi. A minta nem lett szép és az alaplakkot is szemhéjpúderből próbáltam kikeverni, inkább kevesebb, mint több sikerrel. Ezután Zsancinál láttam egy éppen megfelelő Max Factor lakkot, fájt is a szívem érte, de itt nagyon drága, nem akartam ennyit adni érte. Felhagytam a projekttel, nem kerestem kifejezetten ehhez illő lakkot.
Viszont most találtam, pedig most sem kerestem, méghozzá az Essence állványon, az 55 Let's get lost árnyalatot. Nem is volt kérdés, hogy jön haza. A minta még mindig nem tökéletes, most már tényleg kell egy ecsetkészlet. Ezért nem is tornáztattam magam a többi körmömmel, csak a gyűrű ujjamra festettem rá. Hogy tetszik?
(A képek esti lámpafénynél készültek sajnos, az alsó adja vissza jobban a színt.)



5 megjegyzés: