2012. április 23., hétfő

Slimness project 1.

Sziasztok Szépségek!

Megint hatalmas diétába kezdtem, ami most nem is igazán diéta, inkább életmódváltás. Sikerült nekem már többször is, de mindig időszakosan, mivel nagyon szeretek enni, nem tudom kiiktatni a "felesleges", ámde finom dolgokat az életemből. Most elszánt vagyok ami azt illeti, hogy elérjem a célom, ami nem kifejezetten vékonynak lenni, csak olyannak, amit elképzeltem. Amikor belenézek a tükörbe, tetsszen, amit látok. Persze vannak elképzeléseim számokban is, de ez változhat a folyamat során. Megígértem, hogy beszámolok erről a projektről Nektek is, jöjjön tehát az első hét.

Az egészet egy két hetes, szigorú diétával kezdem, amit már novemberben is végigcsináltam egyszer. Ezt a diétát úgy állították össze, hogy gyorsan, sok kilótól lehet megszabadulni, de csodákat ez sem művel, hiszen ha utána visszatérünk a rendes kerékvágásba, ugyanennyi idő alatt vissza is jönnek a kilók. Én azért választottam ezt, mert ez alatt a két hét alatt hozzászoktatom magam ahhoz, hogy mit kellene csökkentenem az étrendemben és amikor már nem leszek szabályokhoz kötve, amikor vége a két hétnek, akkor is folytatni tudjam. Túl vagyok az első héten, ami a következőkből állt:

Alapszabályok:
* semmi cukor
* kevés olaj / zsiradék
* semmi alkohol
* semmi limonádé
* csak vizet vagy ásványvizet szabad inni
* kevés só

1. nap:
r.: feketekávé cukor nélkül
e.: 2 kemény tojás, spenót (csak kevés rántás)
v.: 1 nagy steak, zöld saláta

2.: nap:
r.: fetekávé kis tejjel, 1 kis kenyér (kétszersült)
e.: 1 steak, zöld saláta, gyümölcs (bármely, de kompót nem)
v.: főtt sonka bármennyi

3. nap:
r.: feketekávé tejjel, 1 kis kenyér (kétszersült)
e.: 2 főtt tojás, zöld saláta paradicsom
v.: főtt sonka (15 dkg), zöld saláta

4. nap:
r.: kávé, kenyér
e.: 1 főtt tojás, dinsztelt vagy nyers káposzta, 15 dkg sovány sajt
v.: natúr joghurt vagy kefír, gyümölcs

5. nap:
r.: reszelt karotta citrommal, kávé kis tejjel
e.: dinsztelt hal, paradicsom
v.: 1 steak, zöld salátával

6. nap:
r.: kávé, 1 kis kenyér
e.: 1/2 grillcsirke, saláta
v.: 1 keménytojás, karotta

7. nap:
r.: tea citrommal
e.: 1 steak, gyümölcs
v.: egyen amit szeret és annyit amennyit akar


Ezt kétszer kell megismételni és állítólag akár 9 kg-ot is lehet vele fogyni, ami nem egészséges, szóval nem is baj, ha az ember nem annyit ad le hirtelen.

Természetesen a dolog nem működik önmagában. A folyadék pótlása, napi 2-3 l víz elfogyasztása elengedhetetlen, de ez akkor is fontos, ha az ember nem diétázik. Én alkalmanként, heti kétszer szoktam salaktalanító teát is fogyasztani, hogy a méreganyagokat kiürítse a szervezetemből.

A mozgást gondolom nem kell hangsúlyoznom, hiszen sport nélkül egyik diéta sem ér SEMMIT!
A múlt héten sajnos sokkal kevesebbet mozogtam, mint szoktam és szerettem volna, de ezen a héten már jobban fogok igyekezni. Amit mozogtam:

Kedd:
Bodyattack:

Sh'bam: 

+ Elipszis tréner: 2 km - 11:03 - 103 Cal

Szerda:
Úszás: 1 km - 47 perc ~ 330-360 Cal


És végül az eredmény, amiről beszámolhatok: 
2012. 04.06. hétfő reggel: 75 kg
2012. 04.23. hétfő reggel: 72.4 kg

Ennyi lenne tehát az első hétről, jövő hétfőn jövök a következő heti eredményekkel és már saját képekkel is. :)

Remélem tetszett Nektek ez a poszt és nem bánjátok, ha rendszeres lesz, mert evvel is kicsit kényszerítve vagyok és nem fogom feladni.


9 megjegyzés:

  1. Hát, én ezt nem bírnám... Inkább maradok 70 kg...

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik, és bár én nem tudnám betartani, Neked nagyon drukkolok, már csak azért is, hogy Te jól érezd magad a bőrödben, hiszen ez a lényeg ;]

    VálaszTörlés
  3. Nem bánom! :) Lehet, hogy elkezdem én is !:) jajj csak az a fránya alkohol ... :( miért szeretek fini borokat inni? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, evvel pont így vagyok én is, de két hétig kibírom. Utána pedig alkalmanként egy-egy pohárka száraz vörösbor nem árt túl sokat, sőt, ajánlják is. Persze nem rendszeresen.

      Törlés
  4. 04.07.-04.23.-ig 2,5 kg?!
    NEm írtál el valamit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De igen koszi h szoltal. 1 helyett 0 lett veletlen. A helyes datum 04.16.

      Törlés
    2. De igen koszi h szoltal. 1 helyett 0 lett veletlen. A helyes datum 04.16.

      Törlés
    3. Én köszi, már megijedtem, h WTF, 10 nap és csak 2,5kg..:DDD

      Törlés