2012. április 15., vasárnap

Nail Club Szivacsos Technika

 Sziasztok Szépségek!

A Nail Club eheti témájának egy elkészítési módot választottunk, méghozzá a szivacsos technikát. Most vasárnap ebben éljük ki magunkat. Én eddig csak egyszer készítettem egy kék verziót, azóta sem nyúltam szivacshoz, pedig nagyon egyszerűen és gyorsan készíthetünk vele elég látványos körmöket. 

Nem néztem sok inspirációs képet, próbáltam valamit a saját fejemből kiszülni, semmiképp sem akartam a sima színátmenetes dolgot felhasználni. Mikor belekezdtem, még nem tudtam mi lesz a vége, de sokszor vagyok így mostanában a körömfestéssel. 


Készítettem Nektek két képet a folyamatról is, így visszagondolva csinálhattam volna többet is, de annyira belemerültem, hogy elfelejtettem. 
Félúton így néztek ki a körmeim, itt láthatjátok, hogy celluxot hívtam segítségül.


A felhasznált dolgok egy része. (kb. csak úgy a fele maradt le a képről :P )


És a végeredmény: 







Szerelmes vagyok a pelyhes lakkba, mostanában enélkül nincs körömfestés, mindenre rákenem szinte, mert annyira tetszik, így végül ezt a színkavalkádot is feldobtam vele. 





Remélem tetszett az eheti munkám is, ne felejtsetek el kommentelni és a többiekhez is benézni: 



Eheti vendégbloggerünk pedig a notgoingtogetit blog szerzője, Dia: 

5 megjegyzés:

  1. persze, hogy tetszik!!! nagyon ügyes vagy és a pelyhe lakk jó ötlet volt!! különlegessé teszii :))

    VálaszTörlés
  2. tök jó lett! :]
    nekem is rá kéne szánnom magam,de eddig mindig nagyon gáz lett az eredmény:(

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szupiiii! Ki fogom próbálni én is, hogy nem csak színátmenetesen csinálom :P Ügyi vagy és kreatív! :))

    VálaszTörlés
  4. Hát szerintem nagyon jó lett! Én odavagyok érte! :D Nagyon jó lett. :D

    VálaszTörlés