2011. december 18., vasárnap

Sunfleur játék!!!!

Sziasztok Szépségek!


Megint a hatalmas segítségetekre lenne szükségem, ugyanis a Sunfleur indított egy játékot, ahol többek között egy 100.000 Ft-os nyeremény is gazdára talál és ez a verseny (sajnos) like-olós, amit én nem tartok jó ötletnek, mert így az fogja nyerni, aki minél több ismerőst toboroz. Sajnos nekem eddig nem sikerült még sok szavazatra szert tennem, legalábbis ahhoz képest, amennyi az előttem állóknak van. Kb. 100. szavazattal vagyok lemaradva az első helyezettől jelenleg. Eddig is rengetegen szavaztak és osztották meg a kérésem, nagyon köszönöm mindenkinek és a további szavazatokat is előre is köszönöm. Kérlek, ha ezt olvasod és van 5 mp szabad időd, kattints az alábbi linkre és szavazz a nevem mellett. Szatmári Flóra néven indultam. Köszönöm szépen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése