2011. november 23., szerda

Shopping in Brussels 1.

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben a brüsszeli vásárlási lehetőségek egy részét fogom bemutatni nektek. Ez az első ilyen poszt, de lesz még több is a terveim szerint. Most a legnagyobb és legforgalmasabb vásárlóutcáról láthattok képeket. Ez a Rue Neuve. Ha a Rogier metróállomás felől érkezünk (ami turista szemmel elég valószínűtlen), akkor az elején egy 3 emeletes bevásárlóközpontot találunk, ez a City2. Nem olyan jó, közel sem olyan, mint egy otthoni bevásárlóközpont, de vannak benne olyan üzletek, amit eddig máshol nem láttam, pl. Calzedonia.
Innen távozva ismét egy 4 szintes csoda következik, a Galeria Inno, ahol sminkeket tekintve rengeteg pult van, higheng márkák is, parfümök, lakásfelszerelés, táskák, ruhák, szinten minden, a tetején egy Media Markt-val. Ez a két shopping center a jobb oldalon van, bal oldalon pedig már kezdődnek az üzletek. A képeket próbáltam kategorizálni. Először a ruhaboltok:



Cipőboltok:


Ruhaboltok ismét:



Ékszer- és kiegészítő üzletek:


Ruházat:


Illatszer:
Yves Rochert ismeritek, Az Ici Paris XL smink és parfüm, highend kategóriában, Planet parfum szintén. A Di hasonlít legjobban egy drogáriára. Itt lehet kapni "olcsóbb" (L'oréal, Maybelline, Nivea, Bourjois) termékeket is.
Ebből a Hema kakukktojás, mert ott MINDEN féle dolgot lehet kapni a ruhától kezdve az édességen át a főzőedényig. Van saját sminkmárkája, ki fogom próbálni!
A Leonidas pedig édességbolt.
Mire a The Body Shop és Lush részhez értem, lemerült a fényképezőm, de az is van, csak az utca végén át kell menni a kereszteződésen és utána vannak.



Ezeket a képeket a Galeria Inno-ban készítettem, ilyen pultokból van rengeteg: Isadora, Deborah, Hello Kitty, L'oréal, Boujois, 2B, Revlon stb. Több képet is akartam csinálni, csak egy eladó épp ott téblábolt. :(
A Hello Kittys nyakláncot a Forever21-ben láttam, 9 euro ha jól emlékszem.

Azóta már voltam másfelé is, szóval lesz még hasonló poszt, de sajnos sminkek/drogériák terén azt hiszem semmi újat nem fogok találni. :( Említettem ugye már, hogy a Kruidvat az egyetlen hely, ahol lehet Essence és Catrice termékeket venni, egy haul posztban elmesélem majd (remélhetőleg holnap), hogy mik az eddigi tapasztalataim evvel. 
Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés. Egyébként én a http://www.shopinbrussels.be/ oldalról indultam, ami egy nagyon jól felépített oldal, minden üzlet szerepel rajta, lehet keresni névre, kategóriára is, ezen belül pedig városrészre. Ha terveztek ide látogatni, erre mindenképp vessetek egy pillantást!

Puszi!

Flory

9 megjegyzés:

  1. Áááá claire's, six, new look...most irigykedem picit:)

    VálaszTörlés
  2. Claire's meg Six van otthon is már, a New Look az oké, de hallod azt a csalódást, hogy itt nincs tisztességes drogéria, egyik brand sem tudja kárpótolni nálam :(

    VálaszTörlés
  3. huuu, én Claire's-ben már rengetegszer majdnem ott hagytam az összes pénzem, annyi dolog van amit szeretnék onnan, mind színes és waaa <3 bezsongtam *.*

    VálaszTörlés
  4. én már be sem merek menni :) tegnap voltam és a palettáktól hát kifeszültem. amúgy nem is drágák, és sokszor rajta van a magyar ára is, szóval még átszámolgatnom sem kell. :) egyszer tuti veszek egyet.

    VálaszTörlés
  5. ahhhhhhh mennyi istenjó bolt! az a pringfield nagyon durván néz ki:O

    tiszta Írország..gyönyörű!

    VálaszTörlés
  6. Az mondjuk pozitív, hogy az ilyen international brandek olyan hatalmas üzletekkel képviseltetik magukat, hogy csuda. A HM amit fényképeztem, az 3 szintes és ezen kívül még 2 van ugyanebben az utcában. :P New Lookból és Zarából is 2 van. Meg még elég sok mindenből. The Body Shop pl. 3 van. Amin meglepődtem evvel kapcsolatban, hogy az árak sokkal olcsóbbak. A testradír amit kinéztem 15 euro (~4500), otthon pedig 6300.-

    VálaszTörlés
  7. Jujj!:) Mekkora üzletek!:) H&M, Pimkie, Pull & Bear, Camaieu. Nekem ezek a kedvenceim:)

    VálaszTörlés
  8. Én köszönöm, hogy olvastok!

    VálaszTörlés